Contentverzamelaar

My UZBrussel: uw patiëntenportaal in een nieuw jasje 

My UZBrussel: uw patiëntenportaal in een nieuw jasje 

31 mei 2022

Online uw persoonlijke gegevens raadplegen en aanpassen? Het overzicht van uw afspraken of uw medische beelden en verslagen bekijken? Facturen checken? Het kan allemaal via my.uzbrussel.be. Elke UZ Brussel patiënt heeft de mogelijkheid om beveiligd in te loggen op zijn of haar persoonlijke pagina’s. Het portaal bestaat al langer, maar kreeg nu een grondige make over. De site oogt frisser, overzichtelijker en kreeg een aantal nieuwe functionaliteiten. 

Ook via uw smartphone of tablet kunt u gebruik maken van My UZBrussel. 

Hoe krijgt u toegang? 

  • Surf naar my.uzbrussel.be en log in via e-ID, ITSME, sms of Google authenticator. Opgelet: dit kan alleen als u een reeds gekende patiënt bent in ons ziekenhuis.  

Op My UZBrussel kunt u: 

  • Persoonlijke gegevens raadplegen en aanpassen 
  • Een overzicht/tijdlijn bekijken van afspraken, opnamen, … 
  • (Voor bepaalde diensten) rechtstreeks afspraken boeken en documenten opladen 
  • Voorschriften raadplegen 
  • Afspraken annuleren 
  • Een afschrift van het medisch dossier aanvragen 
  • Medische beelden, laboresultaten en medische verslagen bekijken 
  • Een overzicht van de facturen bekijken 
  • Vertrouwensrelaties beheren 
  • ... 

Het UZ Brussel blijft de functionaliteiten van het patiëntenportaal verder uitbreiden. Zo zal het op termijn mogelijk zijn om voor meer diensten rechtstreeks via het portaal een afspraak te boeken. 


Contentverzamelaar

Ik kan mij niet meer inloggen via patietenportaal. Deze geeft altijd een security error

Mijn huisarts krijgt nooit de verslagen van de onderzoeken.Kan u deze aub doorsturen.Hij was prof en diensthoofd Nefro in UZ Hartelijk dank bij voorbaat,

Anna Maria Verbeelen-Claes

Heel gemakkelijk om te gebruiken, alles goed opgelijst.

Bedankt

Patric Biesemans

 

Ik kan niet meer inloggen op patiëntenportaal. Ik krijg keer op keer een time-out

Ik krijg steeds meldingen bestemd voor een zekere Stouffs.J, mij onbekend. Het betreft herinneringen in verband met consultaties die gepland zijn.

 

Ik kan niet meer inloggen op patiëntenportaal. Ik krijg keer op keer een time-out

It S ok for me

Ik kan enkel mijn resultaten, verslagen enz... van 2023 bekijken niks van 2024.

Ik kan mij niet meer inloggen via "portail patients". "la connexion de ce site n'est pas sécurisée". Enkele weken geleden was er geen probleem. Kunt U mij helpen? Dank bij voorbaat

Super service

Wanneer krijg ik terug toegang tot de te betalen facturen.  Ik betaald steeds meteen als er een factuur is toegevoegd, heb reeds verschillende malen slechte ervaring gehad door niet ontvangen facturen, als deze verschijnen worden ze meteen betaald en wordt er geen supplement gerekend wat niet mijn schuld is, steeds betaald bij ontvangst.

Ik had een afspraak op 12/02/2025 om 13H30 bij dokter F Van Der Veken, het rapport staat nog altijd niet op datum van 21/03/25 op mijn patientenportaal.

Vriendelijke groeten,

Frans Potiers.

Dossier nr: A490507PS00M.

Is het patienten portaal buiten dienst, onmogelijk om het te raadplegen.

Bonjour, 

Avec le nouveau portail patients je n'ai plus d'accès à mes factures. Comment faire pour les retrouver?  Merci 

Kan ik als vertrouwenspersonen van mijn ouders hun afspraken beheren? 

Ik krijg de verslagen en resultaten niet open. 

ook vandaag nog geen mogelijkheid om fakturen noch afspraken te bekijken.

Je ne parviens pas à me logger. Je reçois toujours un message d'erreur.

 

 

Patiëntenportaal is ontoegankelijk op dit moment.

Lijn


Contentverzamelaar

Abonnement op mUZt